Testare Condimente lichide pentru marinare Vegeta

Zilele trecute am fost selectata de echipa BuzzStore sa testez impreuna cu prietenii mei un produs nou lansat de Vegeta, si anume condimente lichide pentru marinare.

M-am bucurat pentru ca in sfarsit se anunta vreme frumoasa si reinvie traditia gratarelor la iarba verde, astfel se pot testa cat mai repede.

Nu dupa mult timp am si primit coletul de la #Vegeta si Buzz.


Kitul de testare BUZZ Vegeta  contine:

5 x Vegeta condimente lichide pentru mine
10 seturi pentru prietenii mei (1 set = 2 x Vegeta condiment lichid + 1 brosura cu retete delicioase + 1 magnet personalizat Vegeta)

Aceste condimete sunt usor de folosit. Marinarea se face in doar 30 de minute, fragezesc si dau savoare carnii.
Ce ma impresionat pe mine mult este ca nu contin (vestitul si foarte intalnitul) monoglutamat de sodiu.
Ingredientele sunt naturale, iar un plic este pentru 500 g carne.

Va invit sa le incercati si voi!

Daca doriti sa fiti selectati si voi pentru campanii de testare BUZZ, click aici !

Multumesc #buzzvegeta pentru oportunitate!

Comentarii

Postări populare