Fa-ti timp sa te rasfeti!



    Dupa foarte multi ani, in sfarsit putem spune si noi ca avem o iarna adevarata. Chiar daca afara e frig eu ador acest anotimp. Imi place sa fac bai lungi si sa-mi acord mie mai mult timp. Imi face placere sa ma rasfat cu spumante de baie, uleiuri, lotiuni de corp.

    Mai jos iti propun cateva variante pe care eu le prefer si vei avea si tu posibilitatea sa alegi!




Netezire si purificare pentru piele cu minerale si apa de izvor din Islanda! Setul contine:
  • Crema de corp hidratanta Volcanic Iceland, 200 ml
  • Masca pentru fata cu efect de incalzire, 50 ml
  • Masca purificatoare de corp Volcanic Iceland, 200 ml.
Pret: 39,99 lei.


Ingrijire pentru maini si corp cu unt de Shea african. Setul contine:
  • Masca de par Blisfully Nourishing, 200 ml
  • Crema de corp pentru hranitoare, 200 ml
  • Masca de fata regeneranta, 75 ml
Pret: 39,99 lei



Extract de cafea din Columbia pentru o piele ferma, catifelata si cu aspect intinerit! Setul contine:
  • Crema de corp Fantastically Firming, 200 ml
  • Ser pentru gat si decolteu, 50 ml
  • Exfoliant pentru corp Fantastically Firming, 200 ml.
Pret: 39,99 lei


Aceste seturi sunt disponibile in magazinul meu online!


   

Comentarii

Postări populare